Вівторок, 19.11.2019, 10:41
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання
















Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Загальна середня освіта » Початкова освіта

Семінар-практикум «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Мовно-літературна освітня галузь»

Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях – саме ці складові концепції Нової української школи спрямовані на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством

Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства, відкритості шкіл, поваги до кожної людини.

У XXI сторіччі учитель перестав бути єдиним джерелом знань, а отже він повинен опанувати нову роль. З ретранслятора він має перетворитись на помічника, ментора дитини, який супроводжує її у процесі пізнання і досліджує світ разом із нею. Учитель і дитина – це партнери, тому рішення щодо роботи на уроці вони приймають спільно.

05.11.2019 на базі Криворізької загальноосвітньої школи № 103 проведено районний семінар-практикум «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Мовно-літературна освітня галузь» для вчителів 3-х класів з метою підвищення професійної компетентності вчителів у контексті реалізації завдань Нової української школи, вироблення професійної компетенції педагогічних працівників для впровадження педагогіки партнерства, запровадження інноваційних методів у практичну роботу. Вчителі обмінялися думками з питань побудови ефективного партнерства школи і сім’ї, педагогіки партнерства як інструменту активізації учнів, а також стали учасниками цікавих і корисних майстер-класів: «Використання мнемокарток на уроках читання та мови як форми втілення педагогіки партнерства» та «Використання інтернет-ресурсів для втілення педагогіки партнерства: робота вчителя – учня – батьків із сайтом «Розвиток дитини».

Кожен учасник семінару отримав методичні рекомендації щодо впровадження педагогіки партнерства як ключового компонента НУШ, а також роздатковий матеріал для роботи з учнями.

Категорія: Початкова освіта | Додав: germangesha (06.11.2019)
Переглядів: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вивчаємо новий правопис

Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
© 2011-2019  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2019