Неділя, 18.11.2018, 17:42
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Загальна середня освіта » Початкова освіта

Перші кроки активного запровадження інтеграції змісту навчання у початковій школі

24.10.2017 на базі Криворізької загальноосвітньої школи №109 відбулося засідання міської творчої групи вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Кривого Рогу з теми «Інтеграція як вимога об’єднання у ціле компонентів навчання з метою уникнення дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін» і поставили перед собою мету:

  • створення індивідуальної системи самоосвітньої діяльності та оптимальної моделі інтеграції навчального матеріалу в 1 класі з урахування тих змін, які відбудуться у 2018-2019 н.р.;
  • всебічне вивчення об’єкта інтеграції, консультування з вчителями-фахівцями з тих предметів, що будуть інтегруватися.

У засіданні брали участь вчителі початкових класів КЗШ №№15, 23, 26, 28, 45, 59, 72, 79, 102, 108, 109, 114, 117, 119, 122, 125,126, 130; КПГ, КНТМЛ №16, КГ №49, КТГ, які мають досвід міжпредметної інтеграції змісту освіти на уроках з різних дисциплін.

Теоретичне підґрунтя інтеграції висвітлила методист КЗ «Інноваційно-методичний центр» КМР Мещерякова Т.В. Огляд матеріалів сайту «Нова українська школа» здійснила керівник міської творчої групи, вчитель початкових класів КЗШ №109 Полтавець Н.О.

Відбувся розподіл напрямків інтеграції на основі аналізу навчальних програм. Члени творчої групи прийшли до висновку, що міжпредметні зв’язки здійснюються не лише у змісті, а й у методах навчання.  

Категорія: Початкова освіта | Додав: krinfometodcentr (24.10.2017)
Переглядів: 107 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Засідання школи педагогічного зростання для вчителів фізики


Міський етап Всеукраїнських змагань зі спортивних туристських походів серед учнівської та студентської молоді


Майстер-клас для вчителів та тренерів шкіл «Основні етапи спортивного пішохідного туризму та їх подолання»


Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
© 2011-2018  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2018