Понеділок, 20.11.2017, 03:06
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Загальна середня освіта » Початкова освіта

Актуальність міжпредметної інтеграції змісту навчання в початковій школі

12.10.2017 на базі Криворізької загальноосвітньої школи №113 проведено міський майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет» за спеціальністю «початкові класи» з теми «Забезпечення міжпредметної інтеграції математики з іншими навчальними предметами за  допомогою текстових задач».

У початковій школі роль інтегрувальної ланки виконує сам учитель, бо він викладає майже всі навчальні дисципліни. Тому важливість знань про реалізацію між предметної інтеграції змісту навчання на уроках у початковій школі для вчителя незаперечна.

Учасники методичного заходу шукали відповідь на запитання: як учневі в одній голові вмістити всі навчальні предмети і в такому вигляді, щоб не виникали суперечності між ними, а навчальний матеріал різних дисциплін був узгодженим та взаємопов’язаним? Вчителі початкових класів КЗШ №113 Литвиненко Тетяна Михайлівна, Косенкова Ірина Анатоліївна, Колісник Валентина Іванівна, Скуба Наталя Володимирівна, Мирна Наталя Пилипівна продемонстрували прийоми реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики із використанням навчального матеріалу інших предметів: природознавства, основ здоров’я, екології, інформатики, я у світі, літературного читання, історії України.

Вчитель початкових класів Позігун Алла Володимирівна довела присутнім, що реалізація інтегрованого підходу до навчання математики сприяє соціалізації особистості молодшого школяра. 

Вчитель початкових класів Новосилецька Оксана Анатоліївна організувала слухачів для практичної роботи щодо постановки міжпредметних навчальних проблем і самостійного пошуку їхнього вирішення.  

Практичний психолог КЗШ №113 Кость Марина Володимирівна провела практичне заняття щодо вирішення проблеми інтелектуального перевантаження молодших школярів.

Керівник міської творчої групи, вчитель початкових класів КЗШ №109 Полтавець Наталія Олександрівна ознайомила присутніх з навчально-методичним забезпеченням початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту, проаналізувала матеріали сайту «Нова українська школа».

Методист КЗ «Інноваційно-методичний центр» КМР Мещерякова Тетяна Василівна підвела підсумки майстер-класу, стверджуючи, що ідея інтеграції в освіті є значним здобутком дидактики, оскільки за умови її успішного методичного впровадження реалізується мета якісної освіти.

Категорія: Початкова освіта | Додав: krinfometodcentr (12.10.2017)
Переглядів: 44 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Місячник оборонно-масової роботи, національно-патріотичного виховання у закладах освіти


Участь у другому етапі Загальнонаціонального Тижня безпеки дорожнього руху


Міський етап Всеукраїнської учнівської олімпіади німецької та англійської мови


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2017  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2017