Неділя, 26.05.2019, 18:54
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання
















Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Спеціальна освіта

Засідання Міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Тифлопедагог»

20 березня 2015 року на базі багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру №1 відбулося засідання Міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Тифлопедагог». До участі були запрошені заступник директора Дніпропетровського обласного ПМПЦ Мулявко Л.В., старший викладач дошкільної та технологічної освіти Криворізького педагогічного інституту Коломоєць Т.Г., заступник директора НРЦ №12 м. Дніпропетровська, кандидат педагогічних наук Купрас В.В., керівники, методисти, вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди та практичні психологи дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів міста, в яких навчаються та виховуються діти з порушеннями зору( ККДНЗ №№83, 147, НВК №218).

У рамках даного заходу розглядалися питання інтерактивних методів навчання та корекції в спеціальній освіті дітей з порушеннями зору.

У ході засідання було представлено інтерактивні технології: кооперативне навчання; колективно-групове; ситуативне модулювання; опрацювання дискусійних питань.

Слухачі мали можливість поуправлятися у складані міні-проектів, розв’язували лабіринти, орфоепічні вправи.

Крім того спеціалісти БНРЦ №1 продемонстрували зразки роботи з учнями та вихованцями які мають вади зору:

вчитель-тифлопедагог Машуль О.В. провела індивідуальне заняття зі сліпою дитиною;

керівник гуртка зображувальної діяльності Максютова Я.Б. та вихователь Храмова А.А. виготовили з дітьми святкові листівки;

вчитель-тифлопедагог Дишкант С.В. та вчитель інформатики Якобашвілі Н.В. продемонстрували інтегроване заняття з корекції вад розвитку.

Вході зустрічі були вироблені Рекомендації:

  1. Забезпечувати конституційні права і державні гарантії кожній дитині щодо доступності якісної сучасної дошкільної та початкової освіти.
  2. Використання інноваційних  методів повинно відбуватися: на природних, нейрофізіологічних механізмах психічної діяльності дитини; на сонові заповіді - «Не зашкодь».
  3. Використовуючи інтерактивні методи, враховувати дефекти зору дитини та рівень розвитку її когнітивної сфери.
  4. Кожен інтерактивний метод має бути направлений на взаємодію, взаєморозуміння, співпрацю, партнерство.

Використовувати одну(максимум – дві) інтерактивні вправи під час заняття/уроку. 


Категорія: Спеціальна освіта | Додав: germangesha (20.03.2015)
Переглядів: 303 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2019  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2019