Неділя, 23.04.2017, 06:26
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Спеціальна освіта

Засідання міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог»

12.04.2016 на базі комунального комбінованого дошкільного навчального закладу №238 відбулося засідання міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог» за темою: «Трудове виховання як засіб формування предметно – практичної компетенції нечуючих дошкільників».

Вихователь спеціальної групи для глухих дітей ККДНЗ № 238 Рибалко І.М. разом з вихованцями виготовили вітальну листівку «Підсніжники на дитячій долонці». Діти використовували для виготовлення пелюсточок метод квілінгу. Відеопрезентація вихователя спеціальної групи для глухих дітей ККДНЗ №238 Пудікової Н.В. окреслила основні вимоги та алгоритм роботи з дошкільнятами з різних видів трудової діяльності.

На виставці-презентації педагоги ККДНЗ №238 та КДНЗ №264 представили дидактично-практичні посібники та кращі роботи вихованців з художньої праці.

За підсумками засідання міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог» прийнято рекомендації, а саме:

  1. Розвиток трудової діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху здійснювати при організації  різних режимних моментів, в повсякденному житті та родині.
  2. Створювати умови для розвитку мовлення дітей, формувати вміння спілкуватися з дорослими та дітьми, бажання допомагати іншим з метою забезпечення соціалізації нечуючої дитини, використовуючи різні види мови: усної, жестової, дактильної, письмової.
  3. Враховувати вікові та індивідуальні особливості дитини, використовувати різні методи та пред’являти диференційовані вимоги до рівня сформованості трудових умінь та навичок. 

 

Категорія: Спеціальна освіта | Додав: germangesha (12.04.2016)
Переглядів: 130 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Літо 2017

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Тематичні заходи до місячника безпеки життєдіяльності серед учасників навчально-виховного процесу


Засідання міського круглого столу для класних керівників, учителів правознавства за темою «Батьківський всеобуч – проблема сьогодення»


Засідання журі заочного туру міського конкурсу дослідницьких робіт  учнів 5-8 класів «Квітневі читання. Я в довкіллі»


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2017  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2017