Середа, 14.11.2018, 03:17
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Спеціальна освіта

Засідання міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог»

12.04.2016 на базі комунального комбінованого дошкільного навчального закладу №238 відбулося засідання міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог» за темою: «Трудове виховання як засіб формування предметно – практичної компетенції нечуючих дошкільників».

Вихователь спеціальної групи для глухих дітей ККДНЗ № 238 Рибалко І.М. разом з вихованцями виготовили вітальну листівку «Підсніжники на дитячій долонці». Діти використовували для виготовлення пелюсточок метод квілінгу. Відеопрезентація вихователя спеціальної групи для глухих дітей ККДНЗ №238 Пудікової Н.В. окреслила основні вимоги та алгоритм роботи з дошкільнятами з різних видів трудової діяльності.

На виставці-презентації педагоги ККДНЗ №238 та КДНЗ №264 представили дидактично-практичні посібники та кращі роботи вихованців з художньої праці.

За підсумками засідання міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог» прийнято рекомендації, а саме:

  1. Розвиток трудової діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху здійснювати при організації  різних режимних моментів, в повсякденному житті та родині.
  2. Створювати умови для розвитку мовлення дітей, формувати вміння спілкуватися з дорослими та дітьми, бажання допомагати іншим з метою забезпечення соціалізації нечуючої дитини, використовуючи різні види мови: усної, жестової, дактильної, письмової.
  3. Враховувати вікові та індивідуальні особливості дитини, використовувати різні методи та пред’являти диференційовані вимоги до рівня сформованості трудових умінь та навичок. 

 

Категорія: Спеціальна освіта | Додав: germangesha (12.04.2016)
Переглядів: 323 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Засідання школи педагогічного зростання для вчителів фізики


Міський етап Всеукраїнських змагань зі спортивних туристських походів серед учнівської та студентської молоді


Майстер-клас для вчителів та тренерів шкіл «Основні етапи спортивного пішохідного туризму та їх подолання»


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2018  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2018