Неділя, 26.05.2019, 18:33
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання
















Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Спеціальна освіта

Засідання Міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог»

24.03.2015 на базі комунального комбінованого дошкільного навчального закладу №264 відбулося засідання Міської методичної асоціації «Дефектолог» групи взаємодії «Сурдопедагог». Тема зустрічі: «Сюжетно-рольова гра – шлях до засвоєння соціального досвіду та формування партнерської комунікації».

У заході взяли участь заступник директора Дніпропетровського методичного обласного психолого-медико-педагогічного центру Мулявко Лідія Василівна, завідуюча Криворізької міської психолого-медико-педагогічної консультації Карман Тетяна Олексіївна, вчителі-сурдопедагоги, вихователі, практичні психологи, методисти дошкільних навчальних закладів комбінованого типу №№ 238, 264.

Вчитель-сурдопедагог та вихователь спеціальної групи ККДНЗ №264 (Понкратова Л.І., Пухальська І.В., Нескоромна Т.М.) представили міні-спектакль «Вовк і козенята». Учасники засідання отримали програмки і разом із вихованцями спеціальної групи поринули в атмосферу театру.

Діти продемонстрували знання професій: костюмера, касира, гримера, актора. Декорації та костюми допомогли дітям виконати свої ролі та продемонструвати уміння, які вони набували в процесі навчально-виховної діяльності. Учасники заходу обмінялися думками щодо навчання дітей порушеннями слуху та виробили Рекомендації:

  1. Через сюжетно-рольову гру формувати навички партнерської комунікації: бажання спілкуватися, залучення до товариства, підвищення самооцінки, зміцнення впевненості в собі.
  2. Створювати різноманітне предметно-ігрове середовище для забезпечення активності вихованців, їх бажань та інтересів.
  3. Навчати дітей з порушеннями слуху сюжетно-рольовій грі з урахуванням їх особливостей, закономірностей розвитку, спираючись на реальні можливості дітей: здатності до наслідування, спостережливості, інтересу до нового, допитливості, активності.
  4. Забезпечувати сприятливі умови для мовного спілкування, активізації та розвитку мовлення, використовуючи раніше засвоєний словник специфічний до сюжету гри; розвивати самостійність, логічне мислення, уяву, пізнавальний інтерес.

Здійснювати грамотне педагогічне керівництво, що передбачає навчання ігровій діяльності, формування у дітей творчого ставлення до дійсності, уміння творчо відображати навколишній світ, працю дорослих та їхні взаємовідносини у процесі діяльності.


 

Категорія: Спеціальна освіта | Додав: germangesha (24.03.2015)
Переглядів: 219 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2019  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2019