Вівторок, 16.01.2018, 10:32
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Робота з кадрами » Підвищення фахової кваліфікації

Засідання МО вихователів груп для дітей середнього віку закладів дошкільної освіти Інгулецького району

З метою формування професійно-педагогічної та соціально-психологічної культури педагогів, розширення і поглиблення знань із зазначеної теми, продукування нових педагогічних ідей 27.12.2017 було проведено засідання методичного об’єднання вихователів груп для дітей середнього віку «Розвиток соціальної компетентності особистості дітей середнього дошкільного віку» з теми «Національно-патріотичне виховання особистості дітей середнього дошкільного віку шляхом формування у них морально-духовних цінностей».

Методичне об’єднання проходило під гаслом «Рідний край знати – свій народ шанувати» і розпочалося словами В.О.Сухомлинського «Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується».

Слухачами МО були вихователі середніх груп закладів дошкільної освіти Інгулецького району.

Важливим завданням педагогічної науки і практики у вихованні дошкільників є забезпечення етнізації – природного входження дітей у духовний світ свого народу, нації як елементу загальнолюдської культури, позбавленого національної обмеженості та егоїзму. Моральна спрямованість цієї роботи вимагає єдності національного і загальнолюдського у формуванні національної самосвідомості, інтернаціональних почуттів дошкільників. Національне самовизначення особистості (віднесення себе до певної нації, відданість їй, любов та інтерес до всього національного) за такої умови не перероджується в національний егоїзм і негативне ставлення до інших націй, адже людина, яка має високу національну свідомість, поважатиме й інший народ.

В організаційному блоці вихователям було представлено виставку методичного матеріалу та посібників. З метою налаштування слухачів на ефективну і плідну працю практичним психологом була проведена вправа «Асоціативний ряд».

Теоретичний блок було проведено у вигляді презентації, де були розкрито теоретичні питання:

- «Розвиток особистості дітей середнього дошкільного віку засобами патріотичного виховання, вимоги визначені законодавчими та іншими нормативно-правовими актами»;

- «Формування морально-духовних цінностей дошкільників засобами національних традицій та культури українського народу»;

- «Азбука духовно-маральної культури дитини та абетка правил культурної поведінки» (висвітлення роботи гуртка за інтересами).

Практичний блок розпочався інформацією вихователя Сухіної Лариси Іванівни. Організація її роботи з виявлення та стимулювання творчих пошуків дала змогу активізувати інноваційну діяльність, сприяти вдосконаленню її професійної майстерності та поширення перспективного педагогічного досвіду  за темою «Національно-народні традиції українського народу, як засіб духовного виховання дітей».

Другою частиною представлення досвіду вихователя був практичний показ інтегрованої спеціально-організованої діяльності на тему «До нас зимонька прийшла та свята нам принесла» по ознайомленню дітей з українськими народними святами, традиціями та обрядами.

Отримати цілісне уявлення про формування особистості дитини-патріота середнього дошкільного віку нашим слухачам дала змогу не тільки теоретична презентація, а і практичні вправи та завдання:

 - вправа «Мікрофон»;

 - вправа «Імпровізація», де вихователі ознайомились з інноваційною технікою авторської казки та мали змогу самостійно створити і розіграти казку патріотичного спрямування.

Справжні національно-патріотичні почуття здатний виховувати високоосвічений, інтелігентний педагог-патріот, який разом із дітьми щиро радітиме успіхам вітчизняних спортсменів, артистів, учених, переживатиме їх невдачі. Такий педагог зуміє допомогти дітям усвідомити, що патріотизм є благородною пристрастю людини.

У підсумково-узагальнюючий блоці слухачі взяли участь в обговоренні ходу методичного об'єднання, висловили свої пропозиції та побажання в рефлексивній грі «Валіза та кошик», а також заслухали та отримали рекомендації з даної теми, домашнє завдання на наступну зустріч.

 

Категорія: Підвищення фахової кваліфікації | Додав: krinfometodcentr (27.12.2017)
Переглядів: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Волонтерська акція «Подаруй усім свято»


Міська акція «Серпантин зимових подорожей»


Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
© 2011-2018  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2018