Неділя, 18.11.2018, 17:25
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Робота з кадрами » Підвищення фахової кваліфікації

Засідання МО вихователів груп для дітей середнього віку закладів дошкільної освіти Інгулецького району

З метою формування професійно-педагогічної та соціально-психологічної культури педагогів, розширення і поглиблення знань із зазначеної теми, продукування нових педагогічних ідей 27.12.2017 було проведено засідання методичного об’єднання вихователів груп для дітей середнього віку «Розвиток соціальної компетентності особистості дітей середнього дошкільного віку» з теми «Національно-патріотичне виховання особистості дітей середнього дошкільного віку шляхом формування у них морально-духовних цінностей».

Методичне об’єднання проходило під гаслом «Рідний край знати – свій народ шанувати» і розпочалося словами В.О.Сухомлинського «Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується».

Слухачами МО були вихователі середніх груп закладів дошкільної освіти Інгулецького району.

Важливим завданням педагогічної науки і практики у вихованні дошкільників є забезпечення етнізації – природного входження дітей у духовний світ свого народу, нації як елементу загальнолюдської культури, позбавленого національної обмеженості та егоїзму. Моральна спрямованість цієї роботи вимагає єдності національного і загальнолюдського у формуванні національної самосвідомості, інтернаціональних почуттів дошкільників. Національне самовизначення особистості (віднесення себе до певної нації, відданість їй, любов та інтерес до всього національного) за такої умови не перероджується в національний егоїзм і негативне ставлення до інших націй, адже людина, яка має високу національну свідомість, поважатиме й інший народ.

В організаційному блоці вихователям було представлено виставку методичного матеріалу та посібників. З метою налаштування слухачів на ефективну і плідну працю практичним психологом була проведена вправа «Асоціативний ряд».

Теоретичний блок було проведено у вигляді презентації, де були розкрито теоретичні питання:

- «Розвиток особистості дітей середнього дошкільного віку засобами патріотичного виховання, вимоги визначені законодавчими та іншими нормативно-правовими актами»;

- «Формування морально-духовних цінностей дошкільників засобами національних традицій та культури українського народу»;

- «Азбука духовно-маральної культури дитини та абетка правил культурної поведінки» (висвітлення роботи гуртка за інтересами).

Практичний блок розпочався інформацією вихователя Сухіної Лариси Іванівни. Організація її роботи з виявлення та стимулювання творчих пошуків дала змогу активізувати інноваційну діяльність, сприяти вдосконаленню її професійної майстерності та поширення перспективного педагогічного досвіду  за темою «Національно-народні традиції українського народу, як засіб духовного виховання дітей».

Другою частиною представлення досвіду вихователя був практичний показ інтегрованої спеціально-організованої діяльності на тему «До нас зимонька прийшла та свята нам принесла» по ознайомленню дітей з українськими народними святами, традиціями та обрядами.

Отримати цілісне уявлення про формування особистості дитини-патріота середнього дошкільного віку нашим слухачам дала змогу не тільки теоретична презентація, а і практичні вправи та завдання:

 - вправа «Мікрофон»;

 - вправа «Імпровізація», де вихователі ознайомились з інноваційною технікою авторської казки та мали змогу самостійно створити і розіграти казку патріотичного спрямування.

Справжні національно-патріотичні почуття здатний виховувати високоосвічений, інтелігентний педагог-патріот, який разом із дітьми щиро радітиме успіхам вітчизняних спортсменів, артистів, учених, переживатиме їх невдачі. Такий педагог зуміє допомогти дітям усвідомити, що патріотизм є благородною пристрастю людини.

У підсумково-узагальнюючий блоці слухачі взяли участь в обговоренні ходу методичного об'єднання, висловили свої пропозиції та побажання в рефлексивній грі «Валіза та кошик», а також заслухали та отримали рекомендації з даної теми, домашнє завдання на наступну зустріч.

 

Категорія: Підвищення фахової кваліфікації | Додав: krinfometodcentr (27.12.2017)
Переглядів: 49 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Засідання школи педагогічного зростання для вчителів фізики


Міський етап Всеукраїнських змагань зі спортивних туристських походів серед учнівської та студентської молоді


Майстер-клас для вчителів та тренерів шкіл «Основні етапи спортивного пішохідного туризму та їх подолання»


Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
© 2011-2018  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2018