Неділя, 16.12.2018, 01:57
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Робота з кадрами » Підвищення фахової кваліфікації

Районний семінар-практикум для вчителів біології

20.03.2018 на базі Криворізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №74 відбувся районний семінар-практикум для вчителів біології «Формування активної самостійної пізнавальної діяльності учнів на рефлексійній основі під час уроків біології». Мета семінару – розкрити теоретичні та практичні аспекти рефлексійного компоненту та реалізації його на уроках біології, презентувати способи практичного впровадження рефлексії.

У практичному блоці присутні відвідали урок біології у 8 класі «Сенсорні системи», на якому вчитель біології та хімії КСШ № 74 Федоров Ю.Ю. поділився креативними професійними секретами створення умов розвитку творчої співпраці, спонукав кожного учня творчо мислити та працювати в команді.

У теоретичному блоці вчителі біології КЗШ №31 та КСШ №74 Вінівіт’єва В.С. і Циганкова Ю.В. презентували методичний кейс «Практикуємо рефлексію», під час якого з учасниками семінару були проведені цікаві рефлексійні вправи.

У заключному блоці керівник творчої групи вчителів біології Саксаганського району Касперчук Є.О. провела анкетування педагогів «Агенти змін в освіті», перевіривши готовність та ставлення вчителів біології до Нової української школи. Керівник РМО вчителів біології Кузьменко Т.Г. підвела підсумки, колеги обмінялися думками від побаченого та почутого, прийняли рекомендації.

Рефлексійний компонент дозволяє педагогу знайти свій індивідуальний стиль, досягти адекватної професійно-особистісної самооцінки, прогнозувати і аналізувати свої наробки та удосконалювати свою професійну діяльність. Для того, щоб мотивувати вчителів до використання ефективних інструментів професійного розвитку, учасники семінару-практикуму рекомендують використовувати при підготовці до уроків біології різні види рефлексії.

 

Категорія: Підвищення фахової кваліфікації | Додав: krinfometodcentr (20.03.2018)
Переглядів: 76 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2018  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2018