Вівторок, 22.01.2019, 22:43
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Робота з кадрами » Підвищення фахової кваліфікації

Районна панельна дискусія «Створення сприятливих умов для інтеграції та інклюзії дітей з особливими освітніми потребами в ЗДО»

  12.12.2018 в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №210 комбінованого типу» Криворізької міської ради відбулася панельна дискусія з теми «Створення сприятливих умов для інтеграції та інклюзії дітей з особливими освітніми потребами в ЗДО» для вихователів закладів дошкільної освіти Довгинцівського району.

Ведучим-модератором панелі стала вихователь-методист ЗДО №210 Харитонова Г.В., яка за допомогою запрошених експертів розкрила для присутніх питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами (ООП), вимоги до сучасного закладу дошкільної освіти та оновлення змісту роботи відповідно до чинної законодавчої бази.

Експерти поділились знаннями, які отримали підчас участі в ІV Міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки та психології «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації», який відбувся 08.11.2018 у місті Переяслав-Хмельницький.

Учасники панелі мали змогу поставити запитання до експертів у рамках проблемного поля: «Практичний психолог у команді супроводу, його функції, методи роботи з дітьми з ООП» (практичний психолог ЗДО №210 Неручек О.І.), «Основні орієнтири створення індивідуальної програми розвитку дітей з ООП» (вчитель-дефектолог ЗДО №210 Гончар Л.Г.), матеріали з досвіду роботи з дитиною з синдромом Дауна, основні етапи соціалізації в закладі та форми роботи з «сонячною дитиною» (вчитель-логопед ЗДО №111 Нелюба С.І.), «Створення розвивального освітнього середовища в групі для інтеграції дітей із ООП» (вихователь спеціальної групи ЗДО №210 Яворська О.А).

Методист КЗ «Інноваційно-методичний центр» КМР Бутрімова Л.С. підвела підсумки та розставила акценти зустрічі.

Учасники отримали методичні рекомендації для застосування в практиці роботи при плануванні індивідуальної програми розвитку та доборі програм у роботі з дітьми з ООП.

Категорія: Підвищення фахової кваліфікації | Додав: imetodcentr (12.12.2018)
Переглядів: 28 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
© 2011-2019  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2019