Понеділок, 20.11.2017, 02:59
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Робота з кадрами » Підвищення фахової кваліфікації

Організація освітнього процесу в початковій школі за допомогою експериментальної діяльності з наскрізної медіаосвіти та фінансової грамотності

25.10.2017 в навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – Тернівський ліцей» відбувся міський майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет» за спеціальністю «початкові класи» за темою «Використання інтегрованого підходу до організації освітнього процесу в початковій школі за допомогою експериментальної діяльності з наскрізної медіаосвіти та фінансової грамотності».

У рамках майстер-класу відбулося обговорення умов щодо підвищення науково-теоретичної, дидактичної, методичної підготовки вчителів початкових класів міста з метою виконання завдань та заходів державних і регіональних цільових освітніх програм, завдань розвитку освітньої галузі, визначених Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

Методист КЗ «Інноваційно-методичний центр» КМР Мещерякова Т.В. запропонувала присутнім зосередити увагу на вирішенні проблеми інтелектуального перевантаження молодших школярів на уроках шляхом інтеграції навчального матеріалу на різних предметах.

Директор навчального закладу Гавдан А.М. висвітлили питання організації освітнього процесу в початковій школі закладу за допомогою експериментальної діяльності з наскрізної медіаосвіти та фінансової грамотності. 

Під час практичної частини семінару слухачі курсів мали можливість познайомитись із процесом інтеграції навчальних предметів та експериментальних курсів «Сходинки до медіаграмотності», «Фінансова грамотність», який продемонстрували учителі початкової школи НВК «ЗНЗ-ТЛ» на фрагментах інноваційних уроків з літературного читання, математики та української мови.

Учителем другого класу Сердюк Н.М. під час проведення фрагменту уроку «Українські народні казки» застосоване проблемне навчання через інтеграцію предметів – літературне читання, «Людина і світ», «Сходинки до медіаграмотності»

На уроці математики за темою «Додавання і віднімання чисел в межах тисячі» в 3 класі учителем Поночовною А.М. показаний процес формування споживацької компетентності учнів шляхом використання ігрових та інтерактивних технологій, застосування медіаресурсу.

Фрагмент уроку-скрайбінгу «Слово. Лексичне значення слова», проведений учителем Загоруйко Н.М. у 4 класі з використанням ситуативних вправ, продемонстрував можливості уроків української мови у формуванні інформаційної та комунікативної компетентності в учнів, у посиленні соціалізуючої та профорієнтаційної складової змісту уроку.

Учитель інформатики та факультативного курсу «Основи медіаграмотності» Вінівітіна-Охінченко А.В. розповіла про способи запобігання шкідливому впливу медіа на формування особистості учня початкової школи на прикладах мутиплікаційних фільмів.

Активну участь слухачі курсів взяли також у тренінгу, проведеному практичним психологом Мазур Є.О., який мав на меті озброїти учасників заходу психологічним інструментарієм для підвищення мотивації до навчання в учнів.

Інтерактивна атмосфера майстер-класу сприяла розумінню вчителями початкових класів  необхідності оволодіння інноваційними предметними та комп’ютерними технологіями у навчальній діяльності з використанням Інтернет-ресурсів та впровадження перспективних (особистісно орієнтованих, групових, інтерактивних, проектних, інформаційних) технологій з метою розвитку інноваційної особистості молодшого школяра в освітньому процесі.

 

Категорія: Підвищення фахової кваліфікації | Додав: krinfometodcentr (25.10.2017)
Переглядів: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Місячник оборонно-масової роботи, національно-патріотичного виховання у закладах освіти


Участь у другому етапі Загальнонаціонального Тижня безпеки дорожнього руху


Міський етап Всеукраїнської учнівської олімпіади німецької та англійської мови


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2017  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2017