Субота, 18.11.2017, 22:37
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Робота з кадрами » Підвищення фахової кваліфікації

МО вчителів-логопедів на базі ККДНЗ № 263

28.04.2017 на базі ККДНЗ № 263 відбулося засідання міжрайонного МО вчителів-логопедів Тернівського, Покровського та Саксаганського районів на тему «Розвиток творчої активності корекційних педагогів, підвищення рівня їх психолого-педагогічної культури та фахової майстерності – пріоритетна умова забезпечення якісної дошкільної освіти».

З музичним привітанням перед слухачами виступив дитячий колектив закладу. Завідувач ККДНЗ № 263 Дроздова В.С. розповіла про роботу колективу закладу та побажала слухачам плідної роботи. Керівник МО Остапішина Л.Г. голосила тему, план роботи засідання.

Підкреслила, що започатковується нова форма проведення засідання – звітність колег, що атестувалися, про роботу у міжатестаційний період, представлення портфоліо, атестаційних матеріалів, дидактичних матеріалів, інноваційних методів та прийомів корекційної роботи з розвитку мовлення. За підсумками роботи щодо впровадження ІІ етапу програми обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» у напрямку народознавства виступила вчитель-логопед ККДНЗ № 280 Сенченко Т.М.

Ведучі головної частини засідання – Мартинець С. В. та Бурдієнко В. О. – урочисто привітали слухачів засідання та запропонували переглянути відеофільм під назвою «Це казкове слово – атестація». Першою представила свої атестаційні матеріали та провела гру з аудиторією «Артикуляційний потяг» вчитель-логопед КЗ «НВК № 278» Саксаганського району Карчевська Т. В.

Презентацію «Взаємозв’язок учителя-логопеда та вихователя як важлива умова навчально-корекційної роботи з подолання вад мовлення» представила вчитель-логопед ККДНЗ № 75 Тернівського району Соловйова Н.А. (спеціаліст ІІ категорії) та запросила присутніх у «Лего-казкарню».

Бажаючі створювали за взірцем певні предмети та включали їх у цікаві зв’язні розповіді. Ведучі запропонували слухачам гру «Скоромовить скоромовка», в якій гравцям кожну скоромовку необхідно промовити з певною інтонацію, а аудиторії відгадати, з якою саме. Кожухарь К. В., вчитель-логопед ККДНЗ № 235 Тернівського району, що атестувалася на ІІ категорію, представила у вигляді презентації свої атестаційні матеріали, дидактичні ігри на розвиток фонетико-фонематичних процесів та дрібної моторики. Зацікавила слухачів цікавою грою «Ребуси».

Вчитель-логопед ККДНЗ № 33 Покровського району Коріняка В.В., що атестувалася на ІІ категорію, представила слухачам свій досвіт роботи у вигляді портфоліо та провела зі слухачами гру «Коментоване малювання» Балагур В.О., вчитель -логопед ККДНЗ № 175 Покровського району, представила у вигляді презентації свій досвід роботи над темою «Розвиток мовленнєвої активності дошкільників засобами коректурних таблиць та асоціативних карток» та провела зі слухачами у придумування казок за коректурними таблицями.

Із великим задоволенням присутні переглянули відеоміркувалки – роздуми дітей садочку № 263 на тему «Хто такий логопед? Яким він повинен бути?».

Свій досвід роботи на тему «Планування розвивально-корекційної діяльності вчителя-логопеда та вихователів груп для дітей з порушенням мовлення (середній дошкільний вік)», матеріали портфоліо, гру зі слухачами «Виправте помилки» представила членам МО вчитель-логопед ДНЗ №31 Покровського району, що атестується на підтвердження вищої категорії та присвоєння звання «Старший вчитель», Василець С. В.

На підтвердження вищої категорії та присвоєння звання «Старший вчитель» атестувалася вчитель-логопед ККДНЗ №263 Покровського району Бурдієнко В.О. Вона запропонувала для перегляду фільм про свою роботу, досвід роботи на тему «Використання ігор-презентацій в індивідуальній роботі вчителя-логопеда з дошкільниками із ЗНМ», гру-презентацію зі слухачами «В ігри граємо – звуки вимовляємо». Вчитель-логопед ККДНЗ №263 Покровського району Мартинець С.В. атестувалася на підтвердження вищої категорії та присвоєння звання «Вчитель-методист».

Світлана Валеріївна представила увазі слухачів МО для перегляду відеофільм про свою діяльність на посаді вчителя-логопеда у міжатестаційний період, методичні розробки із серії «Вчитель-логопед», де представила тематичне планування для середнього дошкільного віку та провела гру зі слухачами «Хор рук». Керівник Остапішина Л.Г. підвела підсумки роботи МО за рік, окреслила напрямки роботи на наступний рік, дала високу оцінку проведеному заходу та ознайомила слухачів з висновками та рекомендаціями роботи МО.

Аналіз роботи та рекомендації слухачам

міжрайонного МО вчителів-логопедів Тернівського,

Покровського та Саксаганського районів щодо соціалізації дошкільників

в аспекті національного виховання з метою забезпечення якісної дошкільної освіти:

діяльність колективу МО в цілому, творчої групи з впровадження обласної проблеми «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» зокрема, в обґрунтуванні стратегій соціалізації дітей дошкільного віку, розробці проекту з народознавства та забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів на організаційно-моделюючому етапі вважати плідною та ефективною;

робота МО протягом 2016-2017 н. р. була спрямована на розвиток творчої активності вчителів-логопедів, підвищення їх психолого-педагогічної культури, фахової майстерності, досягнення функціональної грамотності, утвердження нового професійного світогляду, підвищення професійної компетентності в умовах роботи за державними чинними програмами дітей дошкільного віку; у подальшому:

 запроваджувати гуманістичний характер корекційної освіти на основі вільного розвитку дитячої особистості, вихованні її соціальної активності та патріотизму;

 формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя всіх учасників навчально-виховного процесу;

 урізноманітнювати варіанти роботи МО широким використанням видів, форм підвищення фахового рівня педагогів, індивідуальних та групових форм методичної роботи;

 впроваджувати в практику роботи МО інноваційні педагогічні технології;

 впроваджувати індивідуальні освітні програми, в яких на основі діагностичних відомостей про дитину визначаються пріоритетні для неї завдання розвитку, обґрунтовується необхідність підвищити чи знизити питому вагу тих чи інших засобів взаємодії з дитиною, окреслюються завдання, що не є обов’язковими для інших дітей, з метою ефективної організації корекційно-відновлювального процесу з дітьми з особливими освітніми потребами.

Категорія: Підвищення фахової кваліфікації | Додав: krinfometodcentr (28.04.2017)
Переглядів: 83 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Місячник оборонно-масової роботи, національно-патріотичного виховання у закладах освіти


Участь у другому етапі Загальнонаціонального Тижня безпеки дорожнього руху


Міський етап Всеукраїнської учнівської олімпіади німецької та англійської мови


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2017  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2017