Субота, 16.01.2021, 19:37
КЗ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" КМР
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Фін. документи та закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по п'ятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання


















Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Моніторинг якості освіти

Педагогічний практикум «Моніторинг професійного зростання вчителів як один із компонентів з реалізації завдань Нової української школи»

26.11.2020 у форматі відеоконференції Google Meet відбувся педагогічний практикум «Моніторинг професійного зростання вчителів як один із компонентів з реалізації завдань Нової української школи». Захід проведено з метою актуалізації упровадження моніторингу рівня професійної майстерності вчителя сучасної школи як компоненти продукування якісної освіти в закладах загальної середньої освіти.

Спікери заходу поділилися досвідом з формування інституційної системи моніторингу якості освіти в частині відстеження професійного самовдосконалення педагога відповідно до завдань, окреслених в Державному стандарті початкової освіти, Державному стандарті базової загальної освіти (2020р.) та Концепції «Нова українська школа»:

- Синичич В.В., заступник директора з НВР КЗШ №68, презентувала досвід роботи щодо змістовного компоненту моніторингового дослідження професійного зростання вчителя початкових класів,

- Іонко Т.О., заступник директора з НВР КГ№44, поділилася досвідом з моніторингу інноваційної діяльності, самоосвіти та самоменеджменту педагогів,

- Коваленко В.С., заступник директора з НВР КЗШ №52, окреслив шляхи упровадження інформаційно-цифрових технологій під час застосування діагностико-аналітичної технології.

Учасники практикуму дійшли загального висновку, що в умовах функціонування Нової української школи одним із механізмів, що сприяє підвищенню професійного зростання вчителя, є освітній моніторинг. За його допомогою відстежується динаміка змін в освітній системі для спрямування її розвитку на запланований результат, зокрема професійний ріст педагога.

За результатами заходу видано рекомендації з удосконалення інституційного моніторингу в частині аналізу рівня підвищення майстерності педагога Нової української школи.

Матеріали заходу ви маєте змогу переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1It0qZQWc02dkpqUHczkFqPr0jTL-9zO1?usp=sharing

Категорія: Моніторинг якості освіти | Додав: imetodcentr (27.11.2020)
Переглядів: 45 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Методичні заходи 2020-2021

Вивчаємо правопис

Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
© 2011-2021  Сайт комунального закладу "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2021