П`ятниця, 18.08.2017, 15:35
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Інноваційна діяльність » Експериментальна робота

Засідання науково-методичної ради КЗ «Інноваційно-методичний центр»

14 червня 2013 року на базі КЗ «Інноваційно-методичний центр» відбулося  засідання науково-методичної ради. На засіданні слухалось питання виконання експериментальних програм закладами освіти:

- ККДНЗ №88, КГТЛ №129, КЗШ №15, КНВК «Загальноосвітня вальдорфська школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» (експериментальні навчальні заклади всеукраїнського рівня);

- НВК №240,  КЗШ №№ 124, КГ №95, КСШ №70 (експериментальні навчальні заклади обласного рівня);

- КЗШ №42, ККДНЗ №№101,232, 2651, 259 (експериментальні навчальні заклади міського рівня).

 

Еспериментальні навчальні заклади всеукраїнського рівня

 

Колектив дошкільного навчального закладу ККДНЗ №88 здійснював експериментальну роботу на ІІ (формуючому) етапі Всеукраїнського експерименту «Формування механізмів регіональної освіти на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку»

 

На базі КГТЛ№129 здійснюється експериментальна робота за трьома напрямами:

-         «Використання Інтернет- та медіа освітніх технологій у навчально-виховному процесі сучасної школи та їх вплив на становлення інноваційної особистості» ( концептуально-діагностичний етап);

-         Створення ососбистісно зорієнтованого середовища загальноосвітнього навчального закладу» ( узагальнюючий етап);

-         «Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку» (

 

У 2012/2013 навчальному році педагогічний колектив КНВК «Загальноосвітня вальдорфська школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» продовжував експериментальне дослідження з теми «Психолого-педагогічні чинники розвитку Я-концепції учнів вальдорфської школи» на ІІ (практичному) етапі.  

 На І етапі експерименту всеукраїнського рівня «Синергетичнимй підхід у формуванні механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджаючої освіти» працював педколектив загальноосвітньої школи №15.

 

Еспериментальні навчальні заклади обласного рівня

Школи здоров’я:

-         Криворізька гімназія №91 тема експерименту  « Впровадження новітніх технологій навчання та виховання з метою формування обдарованої особистості для суспільства сталого розвитку» (узагальнюючий етап);

-         КЗШ №124 тема експерименту «Модель школи культури здоров’я як оптимальний варіант творчого розвитку здорової особистості» (узагальнюючий етап);

-         КЗШ №89 тема експерименту «Створення моделі школи культури здоров’я, зорієнтованої на формування генерації, здатної вести здоровий спосіб життя» (організаційно-прогнастичний ).

 

Школи випереджаючої освіти для сталого розвитку:

-         Криворізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №70 тема експерименту  «Створення моделі школи неперервного економіко-правового навчання на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку» (формуючий етап);

-         Криворізька гімназія №95 тема експерименту  «Формування нової системи ціннісних орієнтирів та моделей поведінки підростаючого покоління в умовах випереджаючої освіти для сталого розвитку» (формуючий етап).

 

Еспериментальні навчальні заклади міського рівня

 

Колектив КЗШ №42 у 2012/2013 навчальному році проводив дослідження на  узагальнюючому етапі експерименту з теми «Створення школи знань,доброти, здоров’я».

 

На базі дошкільних закладів (ККДНЗ №№101,232) проводилась експериментальна робота на І (організаційному) етапі дослідження за темою «Виховання відповідальності й креативності у старших дошкільників у різних сферах життєдіяльності»

 

Тема експерименту, який здійснювався на базі ККДНЗ №№259,261, «Психологічні особливості становлення ціннісних орієнтацій дошкільника як чинник готовності до навчання» (організаційний етап). 

 

Пропонуємо Вам ознайомитися із звітами-презентаціями експериментальних навчальних закладів. 

 


Матеріали засідання

 

 

Категорія: Експериментальна робота | Додав: germangesha (17.06.2013) | Автор: Кольчіба Г.М.
Переглядів: 539 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Літо 2017

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
© 2011-2017  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2017