Вівторок, 19.09.2017, 17:56
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

Головна » Статті » Державно-громадське управління

Концепція розвитку освіти в Україні на період 2015-2025 років

Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років

Питання для обговорення
проекту Концепції розвитку освіти в Україні на період 2015-2025 років

  1. Згідно з Конценцією перехід з початкової освіти на середній ступінь буде відбуватися через ЗНО. Форма проведення передбачається – тестування. Постає питання: навчити дітей початкової школи працювати з тестами.
  2. Сімейна та індивідуальна освіта як складові екстернатної форми освіти в початковій школі: реалії та перспективи.
  3. Запровадження з 2018 року обов’язкової національної багаторівневої сертифікації випускників старшої школи з іноземних мов та комп`ютерних технологій. Чи всі педагогічні працівники мають відповідну базу (підготовку) для надання учням відповідних знань з окреслених предметів?
  4. Відповідно до листа МОН №1/9-630 від 05.12.2014 «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя» вибір форм та методів викладання є винятковою прерогативою вчителя. Ваше бачення з окресленого питання.
  5. Профільна освіта – вектор дорослого життя. Чи вважаєте Ви правильним, що диференціація дальшої освітньої траєкторії у повному обсязі забезпечуються професійною школою, професійними та академічними ліцеями, закладами нового типу?
  6. Сьогодні допрофільна освіта забезпечується (у більшості випадків) з 8-го класу. Чи потрібно змінити такий підхід і визначити до профільною освітою середню ланку?
  7. Ваше бачення щодо відновлення лабораторної та практичної частини природничої підготовки. Віртуальні лабораторії.
  8. Безпека нації – питання міської громади: підвищення знань і навичок з військо-спортивної та медичної підготовки, цивільної оборони та безпеки життєдіяльності через відновлення матеріально-технічного та професійного забезпечення навчальних закладів.
  9. Як саме законодавчо визначити роль громадськості, зокрема опікунських рад, в управлінні ЗНЗ та окреслити межи їх впливу на освітній процес?
Категорія: Державно-громадське управління | Додав: germangesha (02.12.2014)
Переглядів: 5446 | Коментарі: 62 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 621 2 3 ... 6 7 »
62  
Обговорення проекту Концепції розвитку освіти в Україні на період 2015–2025 років.
1. Підтримуємо пункт 4.3.2. про запровадження надбавок завикористання прогресивних методик і технологій навчання, врахування усіх видів
роботи тощо.
2. Підтримуємо пункт 5.2.2. про створення інтегрованої уніфікованої загальнонаціональної (загальнодержавної) інтерактивної бази даних «Освіта України», але вважаємо за необхідне вдосконалити саме інтеграцію бази, скоротивши інші бази даних та реєстри.

3. Не підтримуємо пункти 4.1.5.1. та 4.1.5.2. Про освітній рівень персоналу,який працює з дітьми. Вважаємо за необхідне визначати місце роботи кадрів не за освітніми рівнями, а за рівнем кваліфіації.

4. Пропонуємо визначити обсяг документації педагогів ДНЗ та розробити єдині орієнтовні зразки основної документації.
5. Пропонуємо вважати створення сайту закладу, та роботу з ним, а також роботу зі створення освітніх баз даних як понаднормову і оплачувати її додатково.

61  
КДНЗ № 14 загального розвитку. Обговорення  проекту Концепції розвитку освіти в Україні на період  2015–2025 років. 
1. Підтримуємо пункт 4.3.2. про запровадження надбавок завикористання прогресивних методик і технологій навчання, врахування усіх видів
роботи тощо.
2. Підтримуємо пункт 5.2.2. про створення інтегрованої уніфікованої загальнонаціональної (загальнодержавної) інтерактивної бази даних «Освіта України», але вважаємо за необхідне вдосконалити саме інтеграцію бази, скоротивши інші бази даних та реєстри.

3. Не підтримуємо пункти 4.1.5.1. та 4.1.5.2. Про освітній рівень персоналу,який працює з дітьми. Вважаємо за необхідне визначати місце роботи кадрів не за освітніми рівнями, а за рівнем кваліфіації.

4. Пропонуємо визначити обсяг документації педагогів ДНЗ та розробити єдині орієнтовні зразки основної документації.
5. Пропонуємо вважати створення сайту закладу, та роботу з ним, а також роботу зі створення освітніх баз даних як понаднормову і оплачувати її додатково.

60  
КСДНЗ№90
1. Передбачити здобуття дошкільної освіти дітям до 7-ми річного віку. 

 2.2.1.1 Підтримати і забезпечити варіативність освітніх програм за вибором освітнього закладу і батьків. 
 3.1.6. Підтримати, розробити та впровадити модель фінансування дошкільних закладів на рівні держави і приватного інвестування.

59  
Обговорення проекту Концепції розвитку освіти в Україні на період 2015 - 2025 рр. педагогічним колективом дошкільного закладу №42

Педагогічний колектив підтримує наступні положення проекту:

2.2.1.2. Забезпечити принцип вільної гри як основний принцип в освіті дітей 3-5 років
5.1.2. Чітко визначити обсяг контрольно-звітної та облікової документації навчального закладу, звести його до мінімуму
5.1.7. На законодавчому рівні чітко визначити межі компетенції навчальних закладів, заборонити будь-яким державним органам вимагати від закладів освіти виконувати функції, які не підпадають під ці компетенції

58  
Обговорення  проекту Концепції розвитку освіти в Україні на період  2015–2025 років
  в КДНЗ № 89

  п.3.1.1 пропонує запровадити механізми заохочення сімей з низьким соціально - економічним становищем до участі їхніх дітей у дошкільній освіті, що , на нашу думку, протирічить статті 4 п.1 Закону України "Про дошкільну освіту" в якій указано. що  дошкільна освіта є обовязковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні. Батьки зобовязані, в тій чи іншій формі, надати дитині дошкільну освіту і це не потребує заохочення. Тим більше не конкретизовано зміст фрази "механізми заохочення".

п.3.4.2 пропонує щороку визначатимінімальний перелік (стандарт забезпеченості) потрібних ІТ-засобів та
ІТ-сервісів для використання у сфері освіти й науки для навчальних закладів
усіх рівнів та державний стандарт (потрібні вимоги) для ІТ-розробок у сфері
освіти (e-learning service standard / базовий стандарт е-навчання).

На нашу думку в першу чергу необхідно не "визначати", а забезпечити заклади сучасними комп'ютерами та оргтехнікою.

57  
Зауваження та пропозиціїкерівників ШМК  Криворізької
загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів № 19 щодо змісту
 Концепції розвиткуосвіти України на період 2015-2025 років 1. Перш ніж впроваджувати черговуконцепцію повідомте громадськість та вчителів скільки коштів на цей проект виділяється
і за чий рахунок все буде створюватися. п. 5.5.3 та 5.5.4. - це зрозуміло, невже гроші вже є? А то з приходом кожної нової влади
тільки міняємо, міняємо, крім зарплат вчителів. Проекти створюй, уроки ІКТ
проводь, а держава забезпечила кабінети вчителів матеріально – технічною базою.
Комп`ютери поставила вкабінети, дошки,парти , вікна, стенди …Відновлення лабораторних та практичнихзанять це супер, це потрібно, але не на пальцях же показувати, хто фінансувати
буде? 2. Автори  концепціїговорять про зниження якості освіти, але не підтверджують це  конкретними фактами. Не зрозуміло, якими
критеріями вони користувалися, «вимірюючи » це  зниження.3.Перехід  з І на ІІ та з ІІ на ІІІ ступені освітипередбачається лише із  застосуванням ЗНО
(п.1.2.2),  що матиме  шкідливий стресовий характер для учнів  (особливо І ступеню). Зараз перехід
відбувається  шляхом проведення ДПА і
цього достатньо. Проведення та перевірка результатів ЗНО  вимагатиме значних витрат із держбюджету, що
є не на часі.4. Не можна визначати середній 
рівень заробітної плати  вчителя  в залежності від  річного рівня  ВВП на душу населення, адже цей рівень може
падати. (п 4.3.1)5. Не можназмінювати погодинну оплату праці вчителя на поденну, бо втратиться  матеріальний стимул праці. (п. 4.3.4)6. У п. 3.2.1визначено, що  держава має витрачати
бюджетні кошти на утримання навчальних закладів недержавної форми власності.
Створюється враження, що навчальні заклади державної форми власності вже всім
забезпечені. Поки не забезпечите заклади державної форми власності про
недержавні навіть не думайте!!!7. У п. 4.1.5.3  педагогів зобов’язують   підвищувати кваліфікацію щонайменше раз нарік. Хто за це буде платити не визначено?8. У п. 2.2.2.3 про обов’язкову сертифікацію випускниківстаршої школи і закладів професійної освіти з іноземних мов та комп’ютерних
компетенцій: СЛОВО "обов’язкову" замінити на "по бажанню ".
В школі один комп’ютерний клас зі старезними 15 – річної давнини комп’ютерами ,
коли їх замінять невідомо, а ти як хоч так і навчайся, бо треба ж сертифікат.9. Сімейна таіндивідуальна освіта, напевне, це дуже непогано, але над цим потрібно
попрацювати більш конкретніше: хто?, за яких умов? Законодавча база є?

0
56  
Пункт 5.1.2 Погоджуємосяз тим, щоб чітко визначитиобсяг контрольно – звітної та інших видів документації для вчителів та класних
керівників, звести її кількість до мінімума.
Пункт 5.5.9 Погоджуємося з тим, щоб збільшити питомувагу витрат на загальну середню освіту до середньоєвропейських показників (не
менше 65% від загальних витрат на освіту)
Пункт 4.3.3 Погоджуємося надавати педпрацівникампільгових кредитів на будівництво або придбання житла коштом відповідних
бюджетів, частково покривати вартість винаймального житла.
Пункт 4.3.4 Не погоджуємося змінити систему оплатипраці вчителів і керівників шкіл, відмовитись від поурочної оплати та перейти
на оплату повного робочого дня.
Пункт 4.1.5.3 Не погоджуємося з тим, що обов’язковийпрофесійний розвиток (підвищення кваліфікації) здійснюється щонайменше раз на
рік. – Залишити 1 раз на 5 років.

0
55  
<!--
@page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm }
P { margin-bottom: 0.21cm Л.Я.Камлик<br><br>Л.Я.Камлик
Вважаю щонам,освітянам,варто уважно вчитатися
у проект документу- Концепція розвитку
освіти на 2015 – 2025 роки і активно його
обговорити. У зв.язку з цим висловлююсвоє ставлення до згаданого проекту.
Особисто я підтримую «ланцюжок» -5 + 4 + З. . На мій погляд,слід "відстоювати"
прості назви "молодша школа",
"середня школа", "ліцей".Професійний
профіль має здійснюватися через
професійні ліцеї / нинішні ПТУ/ та
професійні коледжі / нинішні
технікуми/.Академічна профільністьможе бути у вигляді однопрофільності
(наприклад фізико-математичний ліцей)
і багатопрофільності (багатопрофільний
ліцей).
Академічний ліцей ,який готуєучня до вищого навчального закладумає бути окремою структурою від середньої
школи. Дитина закінчує дев’ять класів
і обирає профіль: профільний чи академічний
ліцей, або професійний коледж.
За Концепцією, кардинально новоюланкою є загальнодержавна мережа
справжніх профільних трирічних закладів
для старшокласників, до яких потрібно
ПОСТУПАТИ. Саме останнє змінить нашу
освіту на краще. Адже вступ до профільних
ліцеїв здійснюватиметься не просто за
«бажанням», а за результатами ЗНО опісля
середньої школи (9-й клас).
Чим майбутня , профільна школа(ліцей)для старшокласників принципово
відрізнятиметься від нині діючої моделі
– пострадянської наскрізної школи з
1-го по 11-й клас ?
Майбутній ліцей як окрема юридичнаособа на відміну від нині діючої школи
ІІІ ступеня передбачає таке:
- навчальний план не більше, ніждесять предметів, з яких,як на мою
думку,іноземна мова,ІКТ,історія
України,українська мова ,а останні
-профільні . У малонаселених місцях
створюватимуть один багатопрофільний
за науковими напрямками ліцей, а у таких
,як місто Кривий Ріг – вузькопрофільні
за окремим спрямуванням.
  • після закінчення профільного навчання обов’язкове для всіх без
    виключень ЗНО з усіх предметів (окрім
    фізкультури). Бо не буває дійсно
    ефективної навчальної діяльності, якщо
    не передбачаються зовнішні форми
    оцінювання результатів навчання
    ,втрачається мотивація навчатися/навчати
    по-справжньому – наполегливо та
    старанно.При цьому оцінювання учнів
    початкової школи пропоную взагалі
    відмінити.Так працюють педагоги з
    фінляндії. Щодо мережі шкіл то тут така думка, почакова і середня школи мають право
    на існування при кількості 60 учнів і
    більше.

12 річне навчання.Зауважу ,що державамає забезпечити 12-річне навчання, але
право особистості, право дитини –
скористатися меншим часом навчання.
Тоді у школи не буде необхідності
тримати тих дітей, які відверто не
хочуть навчатися.
Можна розглядати і «ланцюжок» 5+5+2.І та й інша схема мають свої плюси й
мінуси. При проголошенні обов’язкової
12-річної освіти перша схема(5+4+3) краща.
Вона дозволяє зберегти професійно-технічну
освіту. У другому випадку слід вивести
загальноосвітні предмети.
 Справжні профільні ліцейські освітнітехнології навчання не дозволять
закінчувати ліцей з поганою освітньою
підготовкою. Структурна перебудова
системи загальної середньої освіти
стане питанням демократичного майбутнього
країни, а не лише питанням освітніх
практик. До введення такої ліцейської
моделі,ми хоч якось худо-бідно та доросли.

1
54  
Перше питання і основне,яке виникає: звідки візьмуться гроші на введення Концепції в дію? Чи знову за рахунок
ентузіазму вчителів та батьківських коштів? Але при всьому ентузіазмі всієї
педагогічної громадськості не вистачить коштів на заміну застарілих
 комп'ютерів,придбання апаратури для лінгафонних кабінетів, щоб підготувати учнів до обов’язкової
національної багаторівневої сертифікації випускників старшої школи з іноземних
мов та комп`ютерних технологій. Згодна і з тим, що не всі педагогічні
працівники мають відповідну базу (підготовку) для надання учням відповідних
знань з окреслених предметів.
 
Багато говоримо про те,що учні вже приходять до школи з відповідними хворобами, від стресових ситуацій
отримують ще більше в школі, тому перехідз початкової освіти на середній ступінь через ЗНО недоцільне. Діти початковоїшколи вміють працювати з тестами. Не потрібно створювати додаткову стресову
ситуацію.Пропоную всім учасникамнавчально-виховного процесу дотримуватись Положення  про загальноосвітній навчальний заклад, де
окреслено права та
 обов'язки і учасників і управління. В розділі «Управліннязакладом» пункт 100 відмічено чим займається піклувальна рада. Питання в тому, що
великої черги на допомогу закладам освіти не
 
спостерігається. І громадськість українська,на відмінність від громадської іноземної, більше критикує роботу закладів чим
надає допомогу.  Текст Концепціїперевантажений іноземними словами, потребує доопрацювання.

0
53  
Криворізька спеціалізована школа № 71 .Обговорення проекту "Конценції розвитку освіти в Україні на період 2015-2025 років"
п.1.2
1.2.1 Залишити тривалість навчального року без змін.
п.2.1
2.1.5Запроваджувати єдині стандарти/індикатори знань, умінь і навичок у галузі ІКТ ,співмірних із міжнародними показниками після того, як усі школи будуть забезпечені технічними засобами на рівні міжнародних стандартів.
п.2.2.2
2.2.2.1Лабораторну й практичну частину природничої підготовки відновити відповідно до профільності.
п.4.3.4 Не переходити на оплату повного робочого дня, або роз`яснити цей механізм оплати

1-10 11-20 21-30 ... 51-60 61-61
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Анонс
Міська учнівська науково-практична конференція (за підсумками експериментально-дослідницької роботи учнів під час літньої біологічної школи)


Районні змагання з футболу «Осінні зірочки» на призи міської газети «Червоний гірник» серед команд загальноосвітніх навчальних закладів


Засідання міського методичного об’єднання вчителів початкових класів інтенсивної педагогічної корекції


Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
© 2011-2017  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр"
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" обов'язкове.
Кривий Ріг 2017