Четвер, 02.12.2021, 20:23
КЗ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" КМР
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Фін. документи та закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по п'ятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Отримання правової
безоплатної допомоги -
Єдиний контакт-центр
0 800 213 103


Урядова гаряча лінія
попередження домашнього насильства,
торгівлі людьми та тендерної дискримінації
1547


Урядова консультаційна
лінія з питань безпеки дітей
в Інтернеті
1545

(далі обрати «3»)

Національна дитяча
гаряча лінія Ла-Страда
0 800 500 225
(із стаціонарних),
116 111
(з мобільних)

«Гаряча лінія»
Національної поліції України
Єдиний контакт-центр
0 800 500 225
(із стаціонарних)
116 111
(з мобільних)

Національна гаряча лінія
з попередження домашнього насильства,
торгівлі людьми та
тендерної дискримінації
0 800 500 335
(із стаціонарних),
116 123
(з мобільних)

«Гаряча лінія»
служби у справах дітей
Дніпропетровської облдержадміністрації
056 732 48 71


Дніпропетровський
центр соціальних служб
056 370 48 18

Корисні посилання


















Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

 

          З метою формування позитивного інвестиційного іміджу міста, забезпечення постійної присутності актуальної позитивної інформації про місто Кривий Ріг в інформаційному просторі у вересні 2013 року відбулась презентація бренду міста. Це один із способів підвищення інвестиційної привабливості міста, інструмент формування позитивного ставлення громади до власного міста та ключового елементу стратегії розвитку території.

          З 2011 року в Кривому Розі втілюється в життя проект міжнародної технічної допомоги «Місцевий економічний розвиток міст України», що виконується Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Уряду Канади.

          У лютому 2013 року у ході його реалізації була підписана угода про впровадження демонстраційного проекту «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження».

          Основна мета – розробка та запровадження інструментів формування позитивної інвестиційної привабливості міста. Найважливіша частина роботи – створення бренду міста. Вдалий брендінг приваблює до себе увагу, надовго запам’ятовується, допомагає яскравіше продемонструвати переваги саме даної території, дозволяє вдало залучити інвестиції, поліпшити та збільшити фахові, економічні, культурні, туристичні зв’язки й спрацьовує на зростання позитивного іміджу міста.

          Бренди є у багатьох містах України – Дніпропетровську, Львові, Чернігові та інших містах.

          Розробка бренду проходила у 3 етапи. Враховувалися такі фактори як оцінка міста національними та закордонними засобами масової інформації, думка самих криворіжців.

          У результаті, обрано шість найбільш перспективних макетів логотипів міста. Переможцем став варіант із зображенням рогу, як символу добробуту і достатку. Кращим слоганом обрано «Місто, довжиною в життя».

          20 вересня відбулося засідання Комітету з управління впровадженням Стратегічного плану розвитку міста до 2015 року у рамках проекту «Місцевий економічний розвиток міст України». Головною темою засідання стала презентація бренду міста Кривого Рогу як ключового елементу стратегії розвитку території. Міський голова Юрій Вілкул наголосив, що у сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту, яке стрімко розвивається. Бренд Кривого Рогу – це своєрідна розширена концепція іміджу, на формування якого впливають історичне минуле і сучасність, розвиток інфраструктури і потенціал міської громади.

          Реалізація демонстраційного проекту забезпечується виконкомом Криворізької міської ради та комунальним підприємством «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізької міської ради у співпраці з Проектом «Місцевий економічний розвиток міст».

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ БРЕНДУ МІСТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНДУ МІСТА КРИВОГО РОГУ

У цій презентації стисло представлені етапи розробки бренду міста Кривого Рогу, його суть та змістовне наповнення.


 
Даний «бренд-бук» містить сукупність правил про візуальні стандарти бренду Кривого Рогу, положення про його суть, що виражають ідеї, місії, атрибути і цінності бренду міста. Це своєрідні закони, що регламентують всі аспекти життя бренду міста. 
 
Форма входу
Методичні заходи 2020-2021

Вивчаємо правопис

Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Календар
«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
© 2011-2021  Сайт комунального закладу "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2021