Понеділок, 18.06.2018, 04:46
КЗ "Інноваційно-методичний центр" Криворізької міської ради
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Наші досягнення
Пошук на сайті
Закупівлі
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Телефони довіри

"Гаряча" лінія
"Якщо ображають дитину"
час роботи: з 9 до 17
з понеділка по пятницу
8 056 370 48 19

Всеукраїнська дитяча лінія “Телефон Довіри”
8 800 500 21 80

Національна “Гаряча лінія” з питань насильства та захисту прав дітей
8 800 500 33 50

Національна “Гаряча лінія” по запобіганню торгівлі людьми
8 800 500 22 50

Корисні посилання














Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Зворотній зв'язок

19.02.2014, 17.10.201411.12.201427.03.2015, 27.11.2015, 22.04.2016, 27.10.2016, 20.01.201718.10.2017, 21.12.2017, 23.08.2018

21.12.2017 на базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 відбулося засідання дискусійного клубу «Школа знань VS школа компетентностей: між реформами і компромісами». На зустрічі були присутні начальник управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Кріпак Тетяна Петрівна, заступник начальника управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Басова Тетяна Леонідівна, методисти комунального закладу «Інноваційно-методичний центр» Криворізької міської ради та директори закладів загальної середньої освіти м. Кривого Рогу.

Метою засідання дискусійного клубу було обговорення ключових документів освіти. Відкриття одинадцятого засідання дискусійного клубу директорів закладів загальної середньої освіти розпочалося з привітань та наголошення на важливості обраної теми  начальника управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Кріпак Тетяни Петрівни та заступника начальника управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Басової Тетяни Леонідівни. Актуальним стало питання впровадження в освіті компетентнісного підходу, а саме: сформованості чотирьох принципів, на яких має базуватися освіта – навчитися жити разом, навчитися отримувати знання, навчитися працювати, навчитися жити.

Засідання дискусійного клубу відбувалося у три блоки, які регулювали модератори дискусії. Модераторами першого блоку під заголовком «Готовність керівника до змін» були методист КЗ «ІМЦ» КМР Сіманько Олексій Олександрович та директор КЗШ №19 Євдокимова Тамара Василівна. Особливу увагу приділяли таким питанням: «Чи можна стверджувати, що усвідомлено відбувається реформування освіти?», «Перезавантаження керівника: складне –  це багато спрощеного?». Розкриття дискусії базувалось на Формули Нової Української школи, перегляд інтерв’ю Міністра освіти та науки Л. Гриневич.

Модераторами другого блоку, який має назву «Інтегроване навчання як освітній пазл» були директор КЗШ №122 Федоринова Наталія Євгеніївна та директор КЗШ №118 Чернякова Оксана Анатоліївна. Ідея інтегрованого навчання актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, конкурентноздатної, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах. Активно обговорювались наступні питання: «Діалектика інтегрованого навчання: світогляд через знання чи знання через світогляд?», «Наскільки велика прірва між існуючою системою освіти та сучасним ринком праці?».

Під час проведення третього блоку модераторами були методист КЗ «ІМЦ» КМР Сіманько Олексій Олександрович та директор КЗШ №43 Проскурникова Еліна Георгіївна. Учитель повинен бути не запрограмованим ретранслятором, а бути мультипрофільним педагогом, бути не над учнями, а поряд з ними, він не нав’язує імперативних сценаріїв навчальної діяльності, а спільно з учнями розробляє пізнавальні творчі проекти із засвоєння навчального предмету; взаємовідносини авторитарного, директивного управління педагогічним процесом замінюються взаємовідносинами співробітництва і співтворчості. Учасники ділилися практичним досвідом роботи, а саме з’ясовували реальні шляхи переходу від школи знань до школи компетентностей та обговорювали, як знайти креативний десант у закладі загальної середньої освіти.

Під час засідання дискусійного клубу учасники спробували створити модель «Школи компетенції». Ми знаходимося на початку потужних змін у системі загальної середньої освіти, що вимагає неперервного процесу допитливості та розвитку для підвищення професійної компетентності. По завершенні дискусійного клубу було обрано найактивнішого учасника засідання дискусійного клубу, яким став директор школи №41 Рогаль Андрій Миронович, а також кожен із учасників отримав сертифікат участі.

Форма входу
Самоосвіта

Крок до олімпу

Інтелектуали Криворіжжя

Літо 2018

Бренд міста
Рейтинг ЗНЗ міста

Завантажити
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
© 2011-2018  Офіційний сайт комунального закладу "Інноваційно-методичний центр" КМР
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті kzimc.at.ua, охороняються у відповідності із законодавством України.
При використанні матеріалів сайту, пряме активне гіперпосилання на КЗ "Інноваційно-методичний центр" КМР обов'язкове.
Кривий Ріг 2018